Izkoristite skriti potencial YouTube oglaševanja!
Neprecenljive izkušnje, ki smo jih pridobili pri preteklih oglaševalskih kampanjah na YouTubu in ostalih omrežjih so le del večje strategije, s katero vam bomo pomagali, da bo vaš posnetek videla prava ciljna skupina.
Oglas plačate le, ko ga uporabnik pogleda ali klikne nanj
Oglasi se bodo prikazovali zgolj določeni ciljni skupini
Prikazujte vaše video oglase tudi na mobilnih napravah
Nagovorite vaše kupce bolj osebno – z video oglasom
Dosezite želene cilje z naprednim video oglaševanjem
+ |
+ |
+ |
+ |
Preverite, kako vam lahko pomagamo. Izpolnite obrazec in prejmite več informacij:
57% YouTube uporabnikov se hitreje odloči za nakup izdelkov, ki so jih videli v video oglasu.
86% potrošnikov izjemno dobro pozna YouTube.
83% višji budget oglaševalcev za video oglaševanje (v primerjavi s prejšnjim letom).
YouTube oglaševanje (v odstotkih)
TV oglaševanje (v odstotkih)
Pri oglaševanju na televiziji lahko zakupite le število predvajanih oglasov, medtem ko pri YouTube oglaševanju zakupite število ogledov vašega video oglasa (do 30 sekund). Velika prednost YouTube oglaševanja je tudi izbira ciljne skupine, ki se ji bo vaš oglas predvajal, medtem ko pri TV oglaševanju ciljate le na izbrane TV vsebine.
78% prebivalcev Slovenije dostopa do spleta.
73% uporabnikov spleta v Sloveniji uporablja YouTube.
Z YouTube oglaševanjem lahko dosežemo 57% prebivalstva Slovenije.
Preverite, kako vam lahko pomagamo. Izpolnite obrazec in prejmite več informacij: