Ali tudi vaši stroški oglaševanja strmo naraščajo?
Vsi se soočamo z …
Višjimi CPO-ji +10 €
Nižjim ROAS-om < 4
Višjimi CPC-ji +0,8 €
Manjšim številom KONVERZIJ < 3 %
Višjimi CPM-ji +3 €
Ali ste vedeli?
Obiskovalec mora vašo spletno stran obiskati kar 6-krat, preden se odloči za nakup.
Stroški oglaševanja strmo naraščajo, zato se je drastično povišal tudi strošek na nakup. Posledica: nižja rentabilnost kampanj.
Pred 10 leti je malokdo verjel v moč oglaševanja na Facebooku in Googlu. Danes je tovrstno oglaševanje ključnega pomena za preživetje podjetij. In kar je 10 let nazaj držalo za Facebook in Google, danes velja za VEČKANALNO KOMUNIKACIJO Viber, Whatsapp, FB messenger in SMS. Ne dovolite, da vam konkurenca spelje prednost!
Zakaj se vedno več podjetij odloča za integracijo večkanalnega pristopa v oglaševanje?
VIŠJI ROI Z istim budgetom lahko dosežete boljše rezultate. Povečajte donosnost posla brez dodatnega širjenja marketinškega proračuna.
BOLJŠA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA V prvih mesecih uporabe večkanalne komunikacije podjetja poročajo o večjem zadovoljstvu strank, imajo manj odpovedi naročil, spletni trgovci pa imajo manj zapuščenih košaric.
24-URNA DOSEGLJIVOST Uporabite AI tehnologijo v svoj prid – podnevi in ponoči. AI chatbot lahko 24 ur na dan asistira vašim obiskovalcem in učinkovito poviša število uspešnih sej.
ENOSTAVNA NADGRADNJA KAMPANJ Napredne storitve lahko implementirate v obstoječe marketinške kampanje in povečate doseg vaših oglasov ter objav.
VIŠJI OPEN RATE Poskrbite za kvalitetno komunikacjio preko kanalov, ki dokazano dosežejo vaše uporabnike. Kar 90 % naslovnikov odpre sporočilo poslano preko Viber-ja ali WhatsApp-a.
DIREKTNA KOMUNIKACIJA Direktno in hitro komunicirajte z uporabniki, ki so v preteklosti že izrazili zanimanje za vaše storitve ali izdelek.
Kako smo dvignili profitabilnost kampanj naših naročnikov:
Viber, WhatsApp, FB Messenger in SMS marketing
Viber
1 milijarda uporabnikov
Povprečen open rate (sporočil): 98 %
FB Messenger
2 milijardi uporabnikov sporočil
2.2 milijardi uporabnikov
Povprečen open rate (sporočil): 95 %
SMS marketing
5 milijard uporabnikov
Povprečen open rate (sporočil): 98 %
Nekaj uspešnih primerov
Viber marketing
191 tisoč prenosov nalepk
184 tisoč chatbot naročil
30 % CVR (+ 10 %)
V obdobju treh mesecev je Coca-Cola lansirala posebno večkanalno promocijo v sodelovanju z aplikacijo Viber. Preko posebne kode so uporabniki Viberja na aplikacijo prenesli edinstveno serijo Coca-Cola nalepk. Da bi dodatno povečali število konverzij in poskrbeli za večjo prepoznavnost, so pri Coca-Coli to akcijo promovirali tudi preko družabnih kanalov, s čimer so dosegli še večje število ljudi.
Whatsapp marketing
34x višji ROI v 6 mesecih
− 33 % manjša obremenitev klicnega centra
5000 novih “leadov” preko aplikacije WhatsApp
Kaj se je zgodilo, ko je avtomobilsko podjetje Nissan svojim strankam ponudilo možnost, da stopijo v stik z njimi preko aplikacije WhatsApp?
V zelo kratkem času so izboljšali "engagement" in zvišali splošno stopnjo zadovoljstva strank. Na dolgi rok je to zvišalo njihove prihodke in zmanjšalo obseg dela v klicnih centrih.
FB Messenger marketing
85 % višji CTR
30 % več naročil
23 % padec cen na dodatni nakup
“Za digitalno preobrazbo podjetja Deichmann je bila ključnega pomena aplikacija Messenger. Zahvaljujoč tej tehnologiji, smo lahko začeli efektivno komunicirati z našimi strankami in jih usmerjati na njihovi nakupovalni poti.”
“Naša prodaja se je povečala, zato bomo Messenger implementirali tudi na drugih področjih našega poslovanja.”
Ahu Gür
Komunikacijo z vašimi obiskovalci lahko izboljšamo z implementacijo AI chatbota
Zakaj se vedno več podjetij odloča za implementacijo AI chatbota s pomočjo Viber, WhatsApp, FB Messenger ter SMS kanalov?
Hitra odzivnost. AI se hitro uči optimizacije.
Personalizirana sporočila glede na aktivnost uporabnika spletne strani.
Chatbot je aktiven 24 ur na dan.
Nižji strošek v primerjavi z zaposlitvijo dodatnega kadra.
90 % hitrejše reševanje težav obiskovalcev.
Če si želite …
… potem se prijavite na brezplačno svetovanje in preverite, kaj so prvi koraki.